سفر به بوداپست و اروپا سفر به بوداپست و اروپا .

سفر به بوداپست و اروپا

معرفي مهمترين روشهاي مهاجرت به كانادا

كشور كانادا، همواره پذيراي مهاجرين بوده است و سعي داشته با تسهيل فرايند مهاجرتي خود، علاقمندان به اقامت دايم كانادا را جذب نمايد. در نتيجه، اين متخصصين قادر خواهند بود به اقتصاد كانادا كمك شاياني بنمايند. در اين بخش، قصد داريم مهمترين روش هاي مهاجرت به كانادا در سال هاي اخير را به شما ارائه دهيم.

۱- مهاجرت به كانادا از طريق كار و تخصص فدرال يا مهاجرت اكسپرس اينتري

اين روش مهاجرتي، مخصوص متخصصان ماهري است كه قصد اقامت دايم در كانادا و در نتيجه كمك به اقتصاد كانادا را دارند. اكسپرس اينتري در واقع سيستم اپلاي آنلاين براي پروسه ي مهاجرت اين دسته از مهاجران ماهر (skilled immigrant) مي باشد.

پروسه ي مهاجرت كاري به كانادا با استفاده از سيستم اكسپرس اينتري در حال حاضر جز سريعترين و رايجترين روشهاي مهاجرت به كانادا است و ۶ ماه زمان خواهد برد.

در اين روش مهاجرتي، به هر يك از مهارت ها و ويژگي هاي شما، شامل سابقه ي كار در ايران يا كانادا، سطح زبان انگليسي و فرانسه، دارا بودن خويشاوند نزديك در كانادا، داشتن مدرك تحصيلي در ايران يا كانادا، پيشنهاد كار از شركت كانادايي، وضعيت تاهل و … امتيازي داده مي شود و در صورت كسب حداقل امتياز لازم در سيستم اكسپرس اينتري، مي توانيد كانديد اخذ اقامت دايم كانادا باشيد.

۲- مهاجرت به كانادا از طريق اسپانسرشيپ يا ازدواج

افراد كانادايي يا كساني كه اقامت دايم كانادا دارند مي توانند براي همسر، پارتنر، فرزندان، والدين، پدربزرگ و مادربزرگ، و ساير اقوام از طريق اسپانسر شدن، درخواست اقامت دايم كانادا نمايند.

اگر شما نيز داراي خويشاوندي در كانادا هستيد و مي خواهيد بررسي نماييد كه آيا از طريق ايشان مي توانيد به كانادا مهاجرت نماييد يا خير … به شما توصيه مي شود “صفر تا ۱۰۰ مهاجرت به كانادا از طريق ازدواج و اسپانسرشيپ” را مطالعه نماييد.

۳- مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل

اين روش در مهاجرت به كانادا، به خودي خود روش مستقلي محسوب نمي شود، بلكه در پروسه ي مهاجرت به كانادا، مانند يك كاتاليزور عمل مي نمايد و باعث تسهيل فرايند مهاجرتي مي شود.

به اين ترتيب كه فرد از طريق پروسه تحصيل در يك كالج يا دانشگاه معتبر كانادايي وارد كشور كانادا مي شود. بعد از اتمام دوره ي تحصيلي، با اخذ امتياز قابل قبول از بخش تحصيل در كانادا، مي تواند در راه هاي متعددي از جمله مهاجرت استاني، يا اكسپرس اينتري،  امتيازات لازم براي اقامت را كسب نمايد. به منظور اطلاع از جزييات اين روش، به ” مهاجرت تحصيلي به كانادا ” مراجعه نماييد.

نكته: توجه داشته باشيد استاني كه در آن به تحصيل مشغول مي شويد، بسيار مهم است. از اينرو، قبل از هر گونه تصميم براي تحصيل در كانادا، چنانچه هدف مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل را در سر داريد، حتما در انتخاب استان مقصد دقت نماييد. زيرا بعدها در فرايند مهاجرتي شما به كانادا به شدت مي تواند تاثير گذار باشد. از اينرو، به منظور مشاوره تحصيلي مي توانيد با كارشناسان و وكلاي مجرب دريم گيت در ارتباط باشيد تا بهترين تصميم در مورد شما پيشنهاد شود.

۴- مهاجرت به كانادا از طريق خود اشتغالي

افرادي كه در زمينه هاي فرهنگي يا ورزشي به صورت خود اشتغال فعاليت مي نمايند، در صورت اثبات موارد زير مي توانند از طريق خوداشتغالي به كانادا مهاجرت نمايند.

  • تجربه خود اشتغالي در دو زمينه ي فرهنگي و ورزشي
  • فرد تمايل به كمك به حوزه هاي فرهنگي و ورزشي در كانادا داشته باشد

مدت زمان پروسه ي مهاجرت به كانادا از اين روش ۲۳ ماه مي باشد. هزينه ي بررسي مدارك از جانب سفارت كانادا براي اين پروسه مهاجرتي ۱۵۴۰ دلار در نظر گرفته شده است.

۵- مهاجرت به كانادا از طريق نيروي كار ماهر كبك

اين پروسه ي مهاجرتي، مخصوص نيروي متخصص ماهري است كه تمايل به مهاجرت به كانادا و زندگي در استان كبك را دارند. در حالت كلي، استان كبك قوانين مهاجرتي مخصوص خود را داراست.

مدت زمان پروسه مهاجرت به كانادا در اين روش در سال ۲۰۱۹ ، ۱۵ تا ۱۷ ماه مي باشد. هزينه ي بررسي مدارك ۱۰۴۰ دلار كانادا است كه بايد به حساب سفارت كانادا واريز گردد.

براي مهاجرت به كانادا از طريق نيروي كار كبك بايد دو مرحله زير طي شود.

  1. ثبت درخواست براي گواهي انتخاب كبك (Certificat de sélection du Québec [CSQ]) به دولت كبك
  2. اگر در مرحله اول، پرونده شما موفق بود و دولت كبك، به شما پواهي انتخاب را اعطا كرد، بايد نسبت به براي مهاجرت به كشور كانادا براي اقامت دايم اقدام نماييد.

۶- مهاجرت از طريق استارت آپ

برنامه ي مهاجرتي كانادا از روش استارت آپ مربوط به كارآفريناني است كه توانايي و مهارت لازم را براي شروع كسب و كار در كانادا با ويژگي هاي زير را دارا هستند. دارند.

  1. كار ايجاد شده بايد نوآورانه باشد.
  2. براي افراد كانادايي ايجاد اشتغال نمايد.
  3. قادر به رقابت در مقياس جهاني باشد

مدت زمان اين روش مهاجرت به كانادا، ۱۲ تا ۱۶ ماه است و هزينه ي بررسي مدارك از جانب سفارت كانادا، ۱۵۴۰ دلار است.

اين روش نيازي به سرمايه گذاري شخصي از جانب شما ندارد، اما بايد طرح شما از جانب طرح شما از جانب صندوق سرمايه گذاري كانادا Canadian venture capital fund يا angel investor group موفق به جذب سرمايه شده باشد.

 

منبع:

pishtaz-news.ir/معرفي-مهمترين-روشهاي-مهاجرت-به-كانادا/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۸:۴۳ توسط:ali موضوع: