سفر به بوداپست و اروپا سفر به بوداپست و اروپا .

سفر به بوداپست و اروپا

تحصيل در كانادا

كانادا مؤسسات عالي آموزش عالي در جهان است و امروزه بيش از 300،000 دانشجوي بين المللي در كانادا وجود دارد و اين تعداد در حال رشد است.

در ميان بسياري از كشور محبوب براي مطالعه، بسياري از دانش آموزان و والدين آنها را انتخاب كانادا به عنوان بهترين كشور براي تحصيل به دلايل مختلف كه يكي از آنها اين است كه كانادا نگرش بسيار مقاوم نسبت به دانش آموزان بسيار مهم است كه كشورهاي ديگر نمي تواند مسابقه است.

در مطالعه كانادا اجازه مي دهد تا دانش آموزان براي به دست آوردن گواهينامه جهاني از آموزش با كيفيت، كه آيا آنها به هم مي خواهيد، و يا در توسعه داخلي در آينده در كانادا، كانادا تبديل خواهد شد شغل دانشگاهي خود را در گامي مهم.


علاوه بر اين، كمك درسي مخارج زندگي و در كانادا در مقايسه با انگلستان و ايالات متحده و ديگر كشورها از نظر مطالعه محبوب در خارج از كشور بسيار ارزان تر است، آن را نيز اجازه مي دهد تا كانادا براي تبديل شدن به چشم بسياري از والدين دانش آموزان مقرون به صرفه اما بالا محتواي بيشتر طلا از انتخاب.

دو روش براي تحصيل در كانادا وجود دارد.

براي مثال، مي توانيد درخواست تحصيل در كانادا را درخواست كنيد كه يكي از رايج ترين روش هاي مورد استفاده دانشجويان بين المللي است.


ثانيا، در بعضي موارد، دانش آموزان همچنين مي توانند در كانادا بدون اجازه تحصيلي تحصيل كنند، كه ما بعدا آن را توضيح خواهيم داد. پس از دانش آموزان وارد كانادا شده و شروع به يادگيري، برگزاري مطالعه دانش آموزان از موسسات عالي اجازه در طول هفته مدرسه ممكن است بيش از 20 ساعت كار نمي كند، اما در طول تعطيلات مي تواند يك كار تمام وقت، شرايط خواهد شد در مجوز تحصيل اظهار داشت.


چگونه مي توانم در كانادا بدون درخواست تحصيل اجازه تحصيل كنم؟

صرف نظر از سطح تحصيل در كانادا، معمولا مستلزم پذيرش خارجيان براي اداره مهاجرت كانادا براي اجازه تحصيل است. با اين حال، تحت شرايط خاصي خاص، يك دانشجوي خارجي كه مي خواهد در كانادا تحصيل كند، مي تواند از مرحله درخواست تحصيل اجازه بگيرد.


مطالعه كوتاه مدت

اگر دوره تحصيلي دانش آموز كمتر از 6 ماه باشد، دانش آموز نيازي به درخواست تحصيلي ندارد. اين دوره ها براي بيش از 6 ماه هيچ محدوديتي در مورد افراد ندارند و مي توانند تمام وقت يا نيمه وقت باشند.

لازم به ذكر است اگر شما نمي خواهيد اجازه تحصيلي بگيريد، مطالعات شما بايد ظرف 6 ماه تكميل شود. اگر اين فقط براي تكميل اين مطالعه كوتاه مدت باشد، اداره مهاجرت تمديد ويزا را تاييد نخواهد كرد.

براي اتباع خارجي كه اجازه تحصيل در كانادا ندارند، آنها بايد براي پذيرش تحصيلي از خارج از كانادا درخواست تحصيل كنند. اگر اين يك دوره كوتاه مدت است و ممكن است دوره تحصيل را در زمان اقامت مشخص شده در زمان ورود به پايان برساند، اين استثنا است.

البته در كمتر از شش ماه، اما اميدوار است به كار در دانشگاه يا پس از اتمام دوره اوليه هنوز هم مي خواهيد به ماندن در كانادا براي شهروندان خارجي براي ادامه تحصيل، شهروندي و مهاجرت كانادا نشان مي دهد كه چنين متقاضيان حتي زماني كه مطالعات خود را در كمتر از شش ماه طولاني همچنان براي اجازه تحصيل درخواست مي شود.


كودكان با والدين خود به كانادا مي آيند

دنبال دانشجويان، كارگران خارجي، يك شهروند كانادايي يا مقيم دائم كانادا به پدر و مادر از كودكان ساكن در كانادا مي تواند در كانادا مهد كودك، مدرسه ابتدايي يا متوسطه بدون مجوز يادگيري مطالعه است.

براي شهروندان خارجي (مانند گردشگران) كه براي تحصيل يا كار در كانادا مجاز نيستند، فرزندان آنها نمي توانند بدون مجوز تحصيلي در كانادا تحصيل كنند.


خانواده و كاركنان خصوصي ديپلمات

يك خانواده يا كارمند خصوصي ديپلمات مي تواند در كانادا بدون اجازه تحصيل كند. "خانواده" تعريف شده است:

· همسر يا همسر زندگي مشترك

فرزندان متقاضي و همسر يا همسر شاكي؛

· نوه متقاضي / زن

منبع:

http://safar-amrica.noblog.ir/post/2


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۵:۴۱ توسط:ali موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :