سفر به بوداپست و اروپا سفر به بوداپست و اروپا .

سفر به بوداپست و اروپا

جاهاي ديدني مجارستان

. شهر پِچ ( Pecs )

پچ يك شهر چندفرهنگي در مجارستان است كه نژادهاي متفاوت با غايت وقار و صلح و دوستي دركنار يكديگر معاش مي‌نمايند و پناهندگان را با آغوش گشوده قبول مي كند . از اين رو شهر پچ در ليست شهرهاي صلح و دوستي يونسكو ( UNESCO ’ s Cities of Peace ) به ثبت رسيده است . قديمي‌ترين دانش كده مجارستان در شهر پچ جاي‌دارد كه تاسيس آن به سال 1367 بازمي‌گردد . پچ در گذر زمان پايين حكومت‌هاي رومي , مسيحي و عثماني بوده است . اين شهر دارنده آب و هوايي معتدل , موزه‌هاي بزرگ , بناهاي قرنها وسطايي و شراب جايگاه يك است كه پچ را به يكي‌از محبوب‌ترين نقاط گردشگردي تور مجارستان تبديل مي نمايد . از مهم ترين جاذبه‌هاي توريسم شهر پچ , بناهاي مذهبي نظير كليساي جامع پچ ( Pecs Cathedral ) , مسجد پاشا قاضي كاظم ( Pasha Gazzi Kassim ) و غيره است .

شهر پچ در تور مجارستان شهر پچ جاذبه توريسم در تور مجارستان

6 . بوستان ملي آگتلك ( Aggtelek National Park )

در حالتي كه به غار و غارشناسي عشق داريد , بازديد از بوستان ملي آگتلك را در تور مجارستان از دست ندهيد . بوستان ملي آگلتك دارنده وسيع ترين غار استالاكتيك در اروپا است . اين بوستان ملي در شمال مجارستان قرار داشته و حدود سه ساعت از بوداپست مسافت دارااست . براي پيشگيري از خطرها احتمالي درين غار , راهنماهاي تور هنگام ورود به غار توضيحات و امكانات اضطراري را به شما خواهند اعطا كرد . بوستان آگلتك يك بوستان نگهداري شده‌است و بخش‌هايي از آن براي به كارگيري مسافران تور مجارستان , مجاز نمي باشد . هنگام بازديد از اين بوستان مي توانيد گياهان و حيوان‌ها متنوعي را مشاهده نمودهو از زيبايي روستاهاي اطراف آن , لذت ببريد .
جاذبه غار آگتلك در مجارستان بوستان ملي آگتلك در تور مجارستان

7 . درياچه هِويز ( Heviz )

چنانچه وقار را با شنا در درياچه‌هاي آب گرم پيدا ميكنيد , هويز را در تور مجارستان از دست ندهيد . اين حوزه‌ صاحب خانه مطرح ترين درياچه‌هاي آب گرم در عالم است . دماي هوا خيلي بالا است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۵:۱۸ توسط:ali موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :