سفر به بوداپست و اروپا سفر به بوداپست و اروپا .

سفر به بوداپست و اروپا

اطلاعاتي در مورد مجارستان


فراد اكثري از سراسر اروپاو ديگر كشورهاي عالم براي هجرت مرزوبوم مجارستان را تعيين مي نمايند , بيشتر اشخاصي كه براي معاش به مجارستان مي‌آيند دانشجوياني مي‌باشند كه براي ادامه علم آموزي مخصوصا در حرفه طبابت , دندانپزشكي و داروسازي اين مرزوبوم را گزينش مي نمايند . مجارستان كشوري دموكراتيك با حدود 10 ميليون جمعيت يكي از زيباترين كشورهاي عضو اتحاديه اروپاست كه در قلب اروپاي مركزي واقع شده و داراي جاذبه هاي توريستي زياد ميباشد .

همسايگان اين مرزوبوم در شمال چك و اسلواكي , در شرق روماني و اوكراين , در غرب اتريش و اسلووني و در جنوب كراوسي و صربستان هستند و بوداپست پايتخت اين مرزوبوم دارنده ديرين ترين خط مترو در اروپا مي باشد .

دوستداشتني ترين ورزش در مجارستان فوتبال و واتر پلو است و با دقت به وفور چشمه هاي آب گرم , نزديك به 450 تالار سري و خزينه هاي همگاني در‌اين سرزمين موجود هست .
نزديك به يك سوم مستقر هاي مجارستان در بيرون از اين مرزوبوم معاش مي نمايند و اقتصادش يك اقتصاد لبريز در آمد محسوب مي‌شود كه به نظر ساختار و سياست گذاري يكي اقتصادهاي گشوده اروپاي مركزي به حساب آورده مي شود .

داده ها همگاني مجارستان

فعلا تحصيل در مجارستان ايده آل دانشجويان خارجي است زيرا لهجه تدريس در اين كشور انگليسي بوده و مدارك دانشگاههاي اين كشور با دقت به عمر دانشگاههاي آن در تمامي كشورهاي عالم داراي اعتبار مي باشد و همچنين هزينه هاي زندگي 40 % الي 50 % ارزانتر از اروپاي غربي است . بوداپست پايتخت كشورمجارستان يكي از زيباترين شهرهاي اروپا مي‌باشد كه رود دانوب در اين شهر مناظر بسيار زيبايي را ايجاد كرده است .
مهاجراني كه به مجارستان را براي معاش تعيين مي نمايند متوجه ميشوند كه تمدن اين مرزوبوم مخلوط جامعي از تمدن اروپاي غربي و شرقي است . درين مرز و بوم نگهداري هاي بهداشتي كيفيت عالي كيفيت عالي در اختيار است


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۷:۳۰ توسط:ali موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :